Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Alla moderna kök avvecklar den utdrgbara skärbrädan av hygieniska skäl men Kabe inför den för campingfordon!? Matts! Du måste omedlebart byta husbil! Vågar jag föreslå en LMC?
Krister N
PS! När vi campar kan vi bejaka våra primitivare sidor..., bryt brödet!
Nej smulor ute gör inget ,bara dom inte hamnar i Silikon Walley,,Vi äter lingongrova för det mesta
Är vi söderut så äter vi frallor men då intas frukosten ute och då spelar det inte så stor roll var smulorna hamnar.
Så gör vi
/L
HejHellre brödlös än rådlös.
När utdragbar skärbräda inte längre räknas som standard i moderna kök som man har hemma, behövs det knappast i husbilen heller.
Till den runda diskhon i vår husbil, köpte jag en snurrplatta på Ikeas köksavdelning, och skruvade av kullager delen, och borrade ett hål så den går att lyfta upp.
Den här grunkan passar perfekt som täcklock till diskhon, och undersidan använder vi som skärbräda till bla bröd, den funkar ockå bra att använda som bricka.
//Tommy