Sv: VAD GÖR VI I PARADISET PÅ DAGARNA ?
Hej började som lärling på bilverkstad och gick samtidigt på yrkesskola(skoltrött)med bilinriktning klar-74 var kvar på samma ställe (BMW) i Mölndal provade volvo var tydligen den mordenaste verkstaden i norden (bil o truck) tyckte inte om sk 160 takt (ackord)hoppade av hyrde en mindre bensinstation med tillhörande verkstad (BP) när Bp tröttnade på sverige och lade ner alla tappar,hyrde jag en annan lokal och fortsatte mecka med bilar
och båtar håller fortfarande på som egen å skruvar å alla pengar går till husbilsåkning
(började med husvagn när barna var mindre),och mc åkning kör en varadero (honda)
Har även skrotat som sk deltidsbrandman i snart 25 år (kul med blåljus)är utbildare på losstagning i personbil samt styrkeledare(förman)
Fick ett anfall när jag blev 40 å skaffade en radiostyrd helikopter fy fan va svårt står numera på hyllan men en vacker dag ska jag ut och hovra he he.(män å deras leksaker)
Var faktiskt uppe i stockholm å sökte som lokförare men bilar var mycke roligare.
Jobbade extra som sopbilschaufför sicket slit.
Min fru började som tandsjötersköterskeelev i 2,5 år började sedan på mölndals lasarett
som sjukvårdsbiträde tills vi träffades och drog igång bensinstationen (BP) tills första barnet kom sen började hon på skola som hjälplärare och assistent och är kvar där än.
F-n blev ju nästan en hel bok
Även jag är sugen på ölträffen.