Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Säger det igen , känns konstigt att betala för en ställplats och inte få ett av de viktigaste basbehovet uppfyllt.
När jag läser vilka krav många har,då ser jag det som en campingplats med minst tre stjärnor. En ställplats anser jag vara, fin utsikt, hård mark så man inte sjunker. Sopkärl funkar inte, då det samlas alltmöjligt, soffor ,madrasser o.d. Jag vet, vi har en biltvätt.
Det finns ju tömningsmöjligheter några km från ställplatsen, om jag inte kommer ihåg fel.
Så var är problemet.
Nu är vi där igen, ska det va en ställplats, dvs en uppställningsplats för husbil, eller pratar vi om campingplats?
Tycker man borde va nöjd med det jättejobb som redan har gjorts på platsen.
Hejs
Claes 105
Hej
Sopkärl har vi funderat på, men just av den anledningen som du nämner så kommer det troligen innebära mer jobb än nytta....
Tack för tipset!
Mvh
Kim