annette.bengt
HBK Medlem
Sv: Utvärdering Elmia
Ett mycket klokt val.
Vi är helnöjda med våran 7850-2 -2012
/A&B
Ett mycket klokt val.
Vi är helnöjda med våran 7850-2 -2012
/A&B
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
....................
Detta är högst mina egna bedömningar som jag gjort har dock dock en bred kunskap om husvagnar och husbilar. Men vi är alla olika och uppfatar allt så olika.
Så nu undrar jag vad tycker ni?????
Hej
Är själv inte på Elmia i år men är lite nyfiken på hur den nya Bürstnern med panoramafönstret upplevs med tanke på ljusinsläpp osv. Hur som helst lär man väl vara nogrann när man täcknar försäkring på dessa. Ett stenskott på den rutan så lär man väl bli fattig om man har fel försäkring..........
/Per
men docken bil som man kann njuta vintern i utan problem, dom liksom Kabe vet hur man skall bygga riktiga vinterbilar.
Dethlefs XLi 7850 - 2 DBM är det självklara alternativet för två vuxna Globotrotter i aktiv ålder.
Gunilla o Kenth
Polar har bott i dorotea i många år så dom är nog väl förtrogna med förhållanden dä uppe iden lands ändan dom har tillverkat vinterhusvagnar i många år dom vet nog mer de flesta hur dom skall bygga fordon.