Hur ser du på slungboll? Där går en skarp gräns mot någonting!
För stor risk för skador, det kan ju va någon illasinnad som siktar fel med vilje!
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Hur ser du på slungboll? Där går en skarp gräns mot någonting!
Men se, i forumet finns alltid en domare som vet!Apropå skarp gräns så är det en sådan gräns mellan att vara ironisk och att uppfatta Inlägget som en kränkning
Kan det vara därför den sporten kommit lite i bakgrunden?För stor risk för skador, det kan ju va någon illasinnad som siktar fel med vilje!
Bayern vann 5 - 0, Lewandowski gjorde 2 mål som jag hade hoppats. Det andra var vackert mål.Aldrig. Max 1 mål, men kommer inte hjälpa.
Har provat en del, bla potatis som blev bra.Apropå matlagning är det någon här i Husbilsklubben som håller på med sous vide?
Jag tycker att det här är den första seriösa urspårningen! Kanske beroende på att jag har varit inne på liknande tankebanor själv fast då att första inlägget skulle "nålas fast" och alltid ligga kvar på skärmen, när man skrollar. Men det fungerar ju inte om första inlägget innehåller mer än några rader, så håkansson2:s idé är bättre.Har inte läst alla inlägg i denna tråd men skriver ändå med risk för att andra varit före..
Sett något forum, tror det var skogsforum, där man hela tiden ser ämnesrubriken längst upp på skärmen.
Skogsforum har en flagga som följer den avatar som ligger bakom första inlägget i en tråd. Många gånger en fördel att kunna se vem som ligger bakom ett ämne då det diskuteras.
Detta är något jag saknar här.