F
F.d. 25270
Guest
Sv: Tut!
Ja gärna, bara inte i Sverige !
Percy for President!
:-/<rister
Ja gärna, bara inte i Sverige !
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Percy for President!
Jo detta stod i dag!
â€Svenska folket ska fÃ¥ lugn i själen†- Malmö - Sydsvenskan-Nyheter Dygnet Runt
Mvh. "Ps" håll till godo "Ds"
Vart tog ursprungsämnet vägen i tråden? 19 av 44 inlägg berör ämnet, resten är ovidkommande. Verkar som det är uttömt & i så fall är det väl bara till att stänga tråden. Om man ser att det finns nya inlägg i tråden & går in & tittar & finner en massa meningslösa inlägg så är det bara irriterande.
Bennie
Percy for President!
Ha, ha du är rolig Aake...det är bara en tidsfråga innan Jehovas vittnen hittar dig...även de hänger med i utvecklingen och lusläser säkert googlemaps
Mvh
Pilot
Jag förstår inte varför man gnyr på Hemglassbilen i detta forum, dom har ju uppenbarligen rätt att tuta när dom är på språng. Någon ändring lär det ju inte bli eftersom det är deras sätt att marknadsföra sig på. Ett sätt att påverka kan vara att vända sig till företaget eller till kommunen & påtala att tutandet är störande. Det kan kanske betraktas som en sanitär olägenhet. Från början handlade ju tråden om en "intelligent" person som tog lagen i egna händer & punkterade glassbilens däck med en borrmaskin.
Bennie
"Percyanhängare"
Ljudbilden i Vellinge (?) kan komma att utökas med ytterligare försäljningsmelodislingor.
Ajdå.....
Eller tänker han bara köra där VD hemglass bor
Percy Nilsson vill härma glassbilen | Kvällsposten
Detta var en kul nyhet. Det måste vara på ren j....skap. Risken finns ju att någon annan sätter ett borr i hans däck. Visst är glassbilen irriterande men jag skulle tro att denne Percy är en provocerande & ganska stönig typ.
Bennie