Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nu har jag inte så där modern truma, men enligt mej så ser det ut som både gas och el är valt på displayen, och har du valt gas och sen stängt den på ventiler, ja då blir nog truma ledsen.Tack för listan. Det just det som lite konstigt att det är ett gaslarm. Jag har inte haft gasen på sedan vi ställde av bilen i höstas. Utan bara kört på el hela tiden.
Det kanske är varmare och den klarar det du begär utan att använda gas.Nu verkar det fungera. Jag stängde av den helt i 5 minuter. Så nu har den gått i ca 20 minuter. Vete tusan varför. Tack för hjälpen.
Aha, du läste innan jag hann med att sudda.Kanske men vi har inte märkt det på nått annat. Det var min första tanke att säkringen hade gått. Jag mätte spänningen tidigare idag och då var det 232V.