WalsanJ
HBK Medlem
Hej på er.
Tänker på Dig Jojje i stort sett varje dag och även på Dig Gittan!
Önskar att Börje skulle vara lika öppen med sin sjukdom som Du är!
Tycker att Du är en riktig kämpe!
Fantastiskt att Du delar med Dig av allt vad denna sjukdom innebär.!
Allt som inte är såå kul att uppleva med påsar som släpper osv. Jag vet ju
för jag står nära i dessa händelser.
14 augusti ska Börje på koloskopi. Vi brukar ju vara på Gotland hela somrarna och inte
åka därifrån från för än i September. Nu blir det ingen resa dit alls för tredje året i rad! Har rest dit sen 1988. Har läst att ni fått ett trygghetsboende och hoppas att ni trivs där och framförallt att det är bekvämt för er nu! Förstår också att ni saknar "Husbilslivet" Ni som la ut så mycket tips om ert resande och skrev så mycket information och var på såå många platser!! Vi träffades ju i Fuengirola och fick tips bla om den goda kycklingen vi kunde köpa som "take a way". Så var jag såå glad att Gittan hade stor empati för den som var hundrädd!!! Det är ju jag! Men hon hade stor kunskap om detta och jag tyckte mycket om er lilla hund!!
Att jag inte svarar så ofta beror på att nya systemet i Husbilsklubben är mycket krångligare än det gamla!
Att skriva till er direkt via Messenger fungerar inte tror jag??
Kram till er o hopp om att det kommer nya hjälpmetoder i denna sjukdom...
Tänker på Dig Jojje i stort sett varje dag och även på Dig Gittan!
Önskar att Börje skulle vara lika öppen med sin sjukdom som Du är!
Tycker att Du är en riktig kämpe!
Fantastiskt att Du delar med Dig av allt vad denna sjukdom innebär.!
Allt som inte är såå kul att uppleva med påsar som släpper osv. Jag vet ju
för jag står nära i dessa händelser.
14 augusti ska Börje på koloskopi. Vi brukar ju vara på Gotland hela somrarna och inte
åka därifrån från för än i September. Nu blir det ingen resa dit alls för tredje året i rad! Har rest dit sen 1988. Har läst att ni fått ett trygghetsboende och hoppas att ni trivs där och framförallt att det är bekvämt för er nu! Förstår också att ni saknar "Husbilslivet" Ni som la ut så mycket tips om ert resande och skrev så mycket information och var på såå många platser!! Vi träffades ju i Fuengirola och fick tips bla om den goda kycklingen vi kunde köpa som "take a way". Så var jag såå glad att Gittan hade stor empati för den som var hundrädd!!! Det är ju jag! Men hon hade stor kunskap om detta och jag tyckte mycket om er lilla hund!!
Att jag inte svarar så ofta beror på att nya systemet i Husbilsklubben är mycket krångligare än det gamla!
Att skriva till er direkt via Messenger fungerar inte tror jag??
Kram till er o hopp om att det kommer nya hjälpmetoder i denna sjukdom...