F
F.d. 55554
Guest
190212
Dagens runda gick i 6,5km/tim, är uppe ur svackan efter rond 5, lagom att börja med nästa svacka i slutet av veckan eller nästa.
Var inte trött i går/ i dag och dagens runda börjde efter frukost.
@BoEr
Testade Samsung Health, den visade bara antal steg, 2.248st, längd, 1,83km,
hittade ingen inställning om det, får läsa på om appen!
CardioTrainer missade jag antal steg på, längd 1,84km.
Gjorde bort mig, igen, beställde en bil till den 12/2, men skulle varit till den 11/2,
Tyckte det var konstigt att bilen inte kom.
10,35 var det snabbt upp efter busskort och åka med bussen, skulle vara på Capio kl11.00!
Kom dit 10.55, blev även buss hem, inte bra bland alla snoriga, nysande & hostande passagerare.
Är bara 2 hållplatser tills jag skall av på G.A torg, sedan en litenn bit att gå.
Skyller på cytostatikan
Dagens behandling gick bra, var lite orolig att jag inte skulle hinna bli klar tills bilen kom för att hämta mig, sköterskan Monica var 20 min sen till mig för att koppla slangen i armen, (PiccLine)
hon fick stressa på slutet för att trycka in allt jag skulle ha i armen.
Satt i entréen 5 min, sen kom bilen.
Har fått lite mer info om vad som kommer att ske framöver, en behandling i morgon,
röntgen den 15/2, läkarbesök den 27/2, hur det blir därefter beror på röntgen.
Förväntar mig att det går åt helvete, om inte, då är det bra.
Jojje
Dagens runda gick i 6,5km/tim, är uppe ur svackan efter rond 5, lagom att börja med nästa svacka i slutet av veckan eller nästa.
Var inte trött i går/ i dag och dagens runda börjde efter frukost.
@BoEr
Testade Samsung Health, den visade bara antal steg, 2.248st, längd, 1,83km,
hittade ingen inställning om det, får läsa på om appen!
CardioTrainer missade jag antal steg på, längd 1,84km.
Gjorde bort mig, igen, beställde en bil till den 12/2, men skulle varit till den 11/2,
Tyckte det var konstigt att bilen inte kom.
10,35 var det snabbt upp efter busskort och åka med bussen, skulle vara på Capio kl11.00!
Kom dit 10.55, blev även buss hem, inte bra bland alla snoriga, nysande & hostande passagerare.
Är bara 2 hållplatser tills jag skall av på G.A torg, sedan en litenn bit att gå.
Skyller på cytostatikan
Dagens behandling gick bra, var lite orolig att jag inte skulle hinna bli klar tills bilen kom för att hämta mig, sköterskan Monica var 20 min sen till mig för att koppla slangen i armen, (PiccLine)
hon fick stressa på slutet för att trycka in allt jag skulle ha i armen.
Satt i entréen 5 min, sen kom bilen.
Har fått lite mer info om vad som kommer att ske framöver, en behandling i morgon,
röntgen den 15/2, läkarbesök den 27/2, hur det blir därefter beror på röntgen.
Förväntar mig att det går åt helvete, om inte, då är det bra.
Jojje
Senast redigerad av en moderator: