• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Toapåsar

aake

FD HBK Medlem
Inlägg
4.456
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Sv: Toapåsar

Vi som har pedal för spolning o öppning av ventilen har nog lite svårt att få till det med öppen ventil. Hur gör du hemma, tömmer du vattnet innan..?


/M

Marunga. Du får låta bli att ta åt dig i denna tråd eftersom du har en toa där dessa påsar inte rimligen kan användas. Därmed inte sagt att påsarna ter sig särskilt mycket vettigare till en porta-potti.

aake
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.181
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Toapåsar

CabbyLoo, det senaste inom förbränningstekniken använder påsar! Undrar vad dessa kostar? Kanske billigare med det Tyska alternativet 40 påsar för 60:- (?)
 

Bilagor

  • skitpåse.jpg
    skitpåse.jpg
    172,2 KB · Visningar: 2

Chippen

HBK Medlem
Inlägg
1.984
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2024
Sv: Toapåsar

Jag spolar ut pyttelite vatten innan jag ska göra nr 2, fäster sen ett ark toapapper i bakkant ovanför hålet.
Poff, sen är det holding one utan spår, ofta har pappret glidit ner i det öppna hålet, visste inte att folk sket med stängd lucka.

Jag förstår fortfarande inte vad påsarna har för funktion:confused:
Dom är förmodligen inte avsedda för oss med kassett, utan för dom som ska skita i en hink:D
 
Toppen