Sista är att Service företaget i Sverige inte har något ansvar för golvet i min husbil och produktionsansvar Gäller inte om ÅF fortfarande finns kvar !
Fabrikanten i Tyskland reparerar bilarna där utan kostnad för dom som har från en underleverantör dålig komponent monterad vilket gör att golvbeläggningen lossnar och känns svampig när man haft golvvärmen påkopplad en stund .Bilarna repareras också i Sverige men bara om de är köpta genom detta företags Återförsäljare inte de som importeras av andra och hos annan importör har jag köpt den aktuella årsmodellen 2017 och företaget som importerar bilarna för sina återförsäljare har inte för avsikt att hjälpa mig trots att inga kostnader uppstår då företaget i Tyskland ersätter dom för reservdelar och arbete . Någon som är bra på tyska och kanske kan hjälpa mig så kanske jag kan höra med Tyskland ,bilen är importerad till Sverige begagnad i maj 2020 har gått sedan maj2017 i tysk ägo jag har tillgång till första köpeavtal gjord i Tyskland också namn o adress på företaget i Tyskland som i maj sålde bilen till den ”icke godkända importören” Är det kört så har jag en bil med trasigt golv .
Finbil i Spekeröd som importerade bilen och sedan sålde den vidare till mig har inte visat något intresse som importör att hjälpa mig fixa bilen på annat sätt än att ”låta en golvläggare skära upp mattan limma fast den sedan svetsa i hop den som vilken badrumsmattan som helst Det måste ju bli vattentätt” är deras åsikt, men inte riktigt så enkelt då materialet i golvbeläggningen inte går att svetsa som vilken badrumsmattan som helst enligt en professionell golvläggare jag varit i kontakt med .
Vad kan man ,och finns något att , göra ???
Mycket texten skulle kunna .......