Dethleffskvalite
HBK Medlem
Har fått logga in ett par gånger nu på kort tid.Detta är inte löst.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Har fått logga in ett par gånger nu på kort tid.Detta är inte löst.
Här måste vara en tankevurpa. När man skall lägga in koordinaterna så är där en hänvisning till rl.se/rt90 men i deras förklaring så står där "Håll dig inom Sveriges gränser".När vi provkörde nya forumet så provade jag att ladda upp en ny ställplats och det fungerade bra. Men nu så får jag kludd.
Det är ingen ändring; problemet är att länkarna till inläggen i vB ser helt olika jämfört med länkarna till inläggen i xF.Gunnar Ja det är det jag menar. Varför denna ändring
I en del program jag var med och programmerade på min tid gick det att i personliga inställningar ändra bakgrundsfärgen. Kanske ett förslag till dom beslutande.Har under eftermiddagen kollat på alla sidor jag har bokmärkta och nästan alla har en vit bakgrund ibland med inslag av olika färgade rutor med text. Men av alla medlemmar är det inte så många som klagar på den vita bakgrunden. Kan man i framtiden ändra den något kanske det vore bra, men inget som kanske just nu ligger högst upp. Ett förslag kommer där du kan se skillnaden på text.
Visa bilaga 134238
Mmm. Det var skillnad då, även på min tid; Nu blir jag lite filosofisk;I en del program jag var med och programmerade på min tid gick det att i personliga inställningar ändra bakgrundsfärgen. Kanske ett förslag till dom beslutande.
Kan du beskriva vägen dit, hur du klickade dej fram så att säga? Frågar därför jag har inga problem att ta mej dit; du skriver "När man ska ta sig till Annonser ..."När man skall ta sig till Annonser så kommer meddelandet upp "Ett fel uppstod sök namnet på en medlem". Jag var där igår & då fungerade det.
Det har han gjort.Jeg logger selv inn fra flere steder samtidig uten problem. Prøv å rense opp I "kakorna" på hans enhet, det kan hjelpe.
Jag är inloggad på tre enheter samtidigt och Hasse på en utan problem. Fungerar perfekt.Det har han gjort.
Jag är inloggad på två enheter. Men han kan inte logga in. Kontot finns inte.Jag är inloggad på tre enheter samtidigt och Hasse på en utan problem. Fungerar perfekt.
Jag klickar på fliken FORUM - SÖK FORUM - Trådprefix: (VILKET SOM HELST) - Sökning i Forum: Annonser & klickar på SÖK. Då kommer detta upp : Ett fel uppstod. Vänligen ange en sökfras eller namnet på en medlem.Kan du beskriva vägen dit, hur du klickade dej fram så att säga? Frågar därför jag har inga problem att ta mej dit; du skriver "När man ska ta sig till Annonser ..."
Hjälp !!! Hur fungerar det nya forumet ! Jag är totalt borta trots att jag är datorkunning sedan 80-talet, jag vet inte hur jag skall göra inlägg i det här nya forumet !! Att jag lyckas skriva det här ju bara tack vare att jag kunde svara på inlägget via svarsknappen.Jag är inloggad på två enheter. Men han kan inte logga in. Kontot finns inte.
Använder ni samma konto eller är det ett partnerkonto med egna inloggningsuppgifter?Jag är inloggad på två enheter. Men han kan inte logga in. Kontot finns inte.
Haha!!.... Tusen tack för påminnelsen... Jodå jag fick ett snabbt svar, även om jag hade själv löst problemet....Efter att jag hade fått svaret så var det dags för mig att sova....och jag har nu för andra gången besökt webbsidan.... Mitt intryck är att jag måste lära mig den nya webbsidan innan jag kan "bläddra" runt.. och just nu så känner jag att jag inte har någon större lust att lägga tid på detta... kanske längre fram... men lycka till i vart fall...