Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jo du!Väldigt intressant att läsa all sin historik under medlemstiden
Tänk vad man har frågat om mycket som man idag tycker är självklart
Allt är överfört från gamla forumet till det nya men allt är inte publiceratVar hittar jag ”Mitt garage/husbil”?
Kör du Chrome på din platta?
I så fall, klicka på de tre punkterna högst upp, välj Inställningar, därefter välj Tillgänglighet. Dra i "metern" du ser t ex till 135%. Då ökar textstorleken:
Visa bilaga 134228
Kör du någon annan webbläsare i plattan? Du hittar motsvarande inställningar även i den.
@Nils & Birgitta: Jodå, om ni söker efter vad jag tror:Ställplatsinfo Fungerar inte som för. Man kommer inte direkt till den plats som nämns i raden, Utan får leta sig fram nu
Ok, men förstår nog inte riktigt vad ni menar.Jag menar att när det kommer upp ny/eller ändrad ställplats och man går in och vill se ändring. Så har man kommit direkt till objektet. Det gör man inte nu
Gemet och annat har försvunnit, men ersatts av andra knappar. De får man nog lära sig. Eller rättare sagt, måste man lära sigFräscht & modernt! Det går att hitta nya knappar & vägar, även om "gemet" (infoga bilder) och lite annat har försvunnit...
Visa bilaga 134256
Jag tror Nils & Birgitta menar denna skillnad:Ok, men förstår nog inte riktigt vad ni menar.
Antar att ni menar utifrån vad Ställplatsinfo visar på "Senaste inlägg", t ex på hemsidan.: Och, var vill ni "landa" då?
Har kanske blivit lite efterklok, men som jag nu fattar ditt önskemål (att när du klickar på Ställplatsinfo vill du komma till senast ändrade husbilsplats), så måste du (via inställningar) ställa in din visning så att trådarna alltid visar senaste/nyaste inlägg först:Jag menar att när det kommer upp ny/eller ändrad ställplats och man går in och vill se ändring. Så har man kommit direkt till objektet. Det gör man inte nu
Nej, inte jag. Jag kommer direkt till platsen. Gäller det kanske inlägg importerade från vB?Jag tror Nils & Birgitta menar denna skillnad:
Om man i det gamla forumet klickade på länken "Schwerin centrum" i inlägget på bilden nedan kom man direkt till den platsen. Nu kommer man istället till toppen av tråden Mecklenburg-Vorpommern, och får bläddra igenom flera sidor för att komma till Schwerin och se närmare detaljer om vad som är ändrat.
/essge
Visa bilaga 134257
Jag tror Nils & Birgitta menar denna skillnad:
Om man i det gamla forumet klickade på länken "Schwerin centrum" i inlägget på bilden nedan kom man direkt till den platsen. Nu kommer man istället till toppen av tråden Mecklenburg-Vorpommern, och får bläddra igenom flera sidor för att komma till Schwerin och se närmare detaljer om vad som är ändrat.
/essge
Visa bilaga 134257
Haha!!.... Tusen tack för påminnelsen... Jodå jag fick ett snabbt svar, även om jag hade själv löst problemet....Efter att jag hade fått svaret så var det dags för mig att sova....och jag har nu för andra gången besökt webbsidan.... Mitt intryck är att jag måste lära mig den nya webbsidan innan jag kan "bläddra" runt.. och just nu så känner jag att jag inte har någon större lust att lägga tid på detta... kanske längre fram... men lycka till i vart fall...Peter, du glömde nämna att du fått svar på dina frågor inom ett dygn, oavsett vad som stod i det automatiska meddelandet ...