Din fråga är felanmäldKommer bilderna också att överföras? Dethleffs A6881 ADVANTAGE elegance Globetrotter
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Din fråga är felanmäldKommer bilderna också att överföras? Dethleffs A6881 ADVANTAGE elegance Globetrotter
Vi undersöker vad det är för fel. För alla bilder borde vara importerade.Kommer bilderna också att överföras?
Janne, vad jag kan se så har du aldrig laddat upp något till fotogalleriet i gamla forumet och därför har du inte heller varken foton eller album i det nya forumets galleri.
Om man klickar på sin avatar så finns det länkar till sitt materal i tex visa upp, galleriet, bloggen, mfl, om man har laddat upp något till de funktionerna. Jag kan inte se några såna länkar för dig.
Mvh jocke
Jag ska kolla mer på det, det kan ju ha hänt nåt efter vägen. För om du laddat upp bilder där så ska de finnas där.
Mvh jocke
Kan man slippa annonserna på något sätt?
Leifw och Janne, jag har på ett sätt kunnat kontrollera och återskapa problemen ni har med brusten tillgång till material i galleriet.
Jag vet inte vad det beror på eller vad man kan göra åt det, men jag har tillräckligt på fötterna för att bolla över detta till teknikerna och säga att vi har ett problem.
Tack för att ni säger till när ni ser saker som inte fungerar som det är tänkt. Lite olyckligt att det just i det här fallet är funger helt perfekt för mig, det gjorde att det tog en extra stund för mig att inse att problemet faktiskt fanns där.
Mvh jocke
Leifw och Janne, jag har på ett sätt kunnat kontrollera och återskapa problemen ni har med brusten tillgång till material i galleriet.
Jag vet inte vad det beror på eller vad man kan göra åt det, men jag har tillräckligt på fötterna för att bolla över detta till teknikerna och säga att vi har ett problem.
Tack för att ni säger till när ni ser saker som inte fungerar som det är tänkt. Lite olyckligt att det just i det här fallet är funger helt perfekt för mig, det gjorde att det tog en extra stund för mig att inse att problemet faktiskt fanns där.
Mvh jocke
dom är så vackra så dom får nog vara kvar....
Inne på ställplatslistan får du fram vilka som besökt platsen. Om du klickar på xx andra har besökt detta så får du fram listan med datum du är ute efter.Minnet är kort sägs det. Så jag kan ha fel men var det inte så att det stod datum när man besökt en ställplats i vår ställplatslista i gamla forumet?