Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Inget jag känner till eller kan svara på; kommer du ihåg vilka företag det gällde och i vilket forum eller tråd du lagt dem? Någon ledtråd?Möjligt att jag ställt frågan tidigare, eller någon annan. Då ingen av moderatorerna reagerade så ställer jag frågan här. Tillbehörsfirmor Tyskland
Dom länkar jag samlat där med husbilstillbehör försökte jag underhålla. Att det inte var använt kan vara att det var väl gömt, varje gång jag själv skulle hitta dit så hade jag kludd. Och då visste jag ju att det fanns, det var bara att hitta dit.
Vi har precis bytt husbil och nu vill jag radera bilden på den gamla och ändra till nya uppgifter och bilder. Frågan är hur man gör. Inget verkar enkelt här.Här kan du skriva synpunkter och frågor om vårt nya Forum.
Innan du skriver din fråga, titta under Hjälp och Vanliga frågor FAQ om du hittar svaret där.
Titta också gärna igenom våra Informationsfilmer, kanske du hittar svaret på din fråga där. Du hittar filmerna om du klickar på Hjälp, de finns i rutan till höger, Hjälp med hemsidan.