Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Oavsett om jag använder dator, mobil eller läsplatta så växer textfältet vart efter du fyller på med text.Hej
Något nytt om större text ruta ( på höjden) jobbigt att scrolla på plattan då halva skärmen döljs av knappsatsen.
Använder inte datorn eftersom den tar mycket ström.
Med hopp om förbättring.
Jojje
Husbilsplatser!
När man i det gamla forumet hittade en bra plats så kunde man se vilka som besökt platsen, samt när de besökt platsen. Jag undrar om det går att få tillbaka denna funktion? Om det går så har jag en önskan till och det är att den som varit där senast, står först och inte som tidigare i bokstavsordning.
Varför vill jag ha det så? Om en plats inte har besökts på några år så kanske det beror på att den inte existerar längre. Det är inte kul om man planerat en resa och kommer fram till drömplatsen och upptäcker att där nu finns stoppförbud och ett stängsel. Vi bör alla meddela om vi upptäcker att en plats inte längre går att använda för att parkera våra husbilar på, men det är inte alltid man kommer ihåg att meddela när man lite förbannad åker därifrån.
Är det denna knapp du är ute efter?Jag har lagt märke till att kartan med tömningsplatser tar tid att ladda hem, speciellt när anslutningen till internet är långsam. Kan vi lägga in en klickruta istället för den som vill få upp kartan? Det skulle snabba upp inläsningen.
https://www.husbilsklubben.se/forums/forums/