Knut
FD HBK Medlem
Bruk gjerne høyre musetast og åpne i ny fane når du vll sjekke innholdet bedre. Du mister ikke listen hver gang
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Ja, det har påpekats tidigare. Och diskuteras fortfarande i referensgruppen.Det här har kanske kommit upp tidigare i tråden men jag tycker att sidan med "nya inlägg" är väl kort.
På den gamla sidan var det två sidor som man kunde få upp med nya inlägg men på denna är det bara en som dessutom är kortare.
För dem som jag inte har möjlighet att kolla sidan varje dag är det ganska många nya inlägg som hinner passera och som man aldrig ser.
Detta är ingen stor grej men förtjänar kanske att påpekas.
Jag kanske förklarade lite knasigt.Har du tittat på bilderna på en datorskärm? Alla är kraftigt deformerade och behåller definitivt inte proportionerna, så kan vi väl inte ha det?
Jag håller inte med - kör laptop PC/Chrome: För mej är bilderna inte deformerade, enbart beskurna.Alla är deformerade, jag tror inte att beskärningen fungerar som du säger, utan drar ihop bilden så att den passar det minsta måttet i rutan?
Intressant, om jag kopierar bilden och lägger in den här blir den stor och o.k. men inte när jag tittar på den under annonser- PC/Explorer
https://beta.husbilsklubben.se/forums/attachments/87updnk64-jpg.133158/
Vilken bild är det du tittar på?Komplettering: provade med PC/Firefox, då blir bilderna rätt i formatet, men är mer eller mindre sönderklippta, vissa t.ex. backspegeln nästa oigenkännlig?
Jag har provat en uppsjö olika webbläsare och olika operativsystem och där ser allt OK ut.Titta på bilden av en backspegel, eller Blaupunkt bilradio? Obs. Jag använder en PC med 24" skärm, kan det påverka visningen?
Så är det.Edge funkar väl bara på W10?