Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Säkert ansträngande liksom motocross men knappast idrott.
Man ska nog skilja på sport och idrott.
Wikipedia:
Idrott kan definieras som kroppsövningar med fysisk aktivitet för att få motion och rekreation. Ibland med tävlan enligt vissa regler. Några exempel på idrotter är handboll, bandy, fotboll och skidsport.
Jag liksom Google skiljer på sport och idrott. Googlar man på motoridrott och hästidrott så gör Google om det till motorsport resp. hästsport. Konklusionen blir ju då att motoridrott skulle betyda idrott för motorer och hästidrott idrott för hästar.
Skulle någon motorsport få kallas motoridrott sä skulle det väl då vara just rallysport för där rör ju gubbarna (och damerna numera) på sig ganska mycket även om rörelserna uppkommer på grund av fordonets mer eller mindre vårdslösa hantering.
Jappe
Och skidsport skulle då bli sport för skidor. Njae, låter som dina tankebanor hamnat lite fel den här gången.
Undrar om inte Knarrevik och Jappe börjat tappa gnistan.
Det har snart gått två timmar sedan en fotograf blev påkörd.
och inte en komentar
Hur tänker du nu?
Tragisk olycka men det verkar som fotografen klarar sig om man får tro på aftonbladet: Person pÃ¥körd pÃ¥ Svenska Rallyt | Rally | Motor | Sportbladet | Aftonbladet
Trist inledning på tävlingen.
mvh jocke