• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

svängbara stolar

F

F.d. 50609

Guest
Sv: svängbara stolar

Så skönt att höra, att det är fler här som kör budget-varianter.

Ja du Calle visserligen är jag MB-vän, men när jag ser din pärla så känner jag mig både döv och väl-vibrerad :p
Min kropp har minnen av många mil bakom ratten i liknande gamla trotjänare. Pålitliga och ihärdiga är de, men någon vidare körglädje brukar de väl inte bjuda på direkt :)
Kan tänka mig att man bor bra i den i alla fall, den ser rymlig ut.

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023

Jodå körglädje finns i massor. Trivselfarten ligger runt 80 och i den farten hinner man se omgivningen. Eftersom det är mycket fönster så kan passagerarna få uppleva lite också.
Dom flesta man möter ser glada ut och som förare känner man sig lite som kung. Det går att köra fortare, men när man närmar sig 100 blir vägegenskaperna ganska spännande.
Men det bästa är att den är våran, och i den prisklassen äter den oss inte ur huset. På träffarna brukar jag fråga runt lite om andras årsmodeller och ibland så är vi äldst, men för det mesta så kommer det nån -78.
Calle

F

F.d. 50609

Guest

Jag förstår vad du menar med spännande vägegenskaper:D

Personligen (kanske grundas i en kombination av "egenskaperna" hundägare och f.d. yrkesförare) föredrar jag att stå på marken när jag "upplever" och "tugga mil" när jag kör.

Härligt att husbilslivet är så flexibelt i alla fall. Hur olika vi människor än vill leva/semestra så finns det godbitar för oss alla. Det är väl toppen!

Senast redigerad av en moderator:
Toppen