Thomas o Karin
HBK Medlem
Har en Knaus Sun ti med tv´n monterad på arm i taket som fälls in vid färd, ni som har liknande hur stora tv-apparater har ni?
Rullande hälsningar
Thomas
Rullande hälsningar
Thomas
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Är det inte plasma tv:n som inte får transporteras liggande ? Lcd tv spelar ingen roll det fick jag i upplysning på media market när jag köpte min lcd tv .Platt TV skall ju inte transporteras liggande.Hur funkar det när den fälls in platt mot taket?Har Andersson 19"fungerar suveränt.Har ju inte MPEG 4 men det är ju bara Boxer som är på G med det ännu.Ja Norge har ju det förstås,men vem åker till Norge för att se på TV![]()
Är det inte plasma tv:n som inte får transporteras liggande ? Lcd tv spelar ingen roll det fick jag i upplysning på media market när jag köpte min lcd tv .
Platt TV skall ju inte transporteras liggande.Hur funkar det när den fälls in platt mot taket?Har Andersson 19"fungerar suveränt.Har ju inte MPEG 4 men det är ju bara Boxer som är på G med det ännu.Ja Norge har ju det förstås,men vem åker till Norge för att se på TV![]()