• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Storlek på TV

Thomas o Karin

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
6008
Medlemskap
2026
Har en Knaus Sun ti med tv´n monterad på arm i taket som fälls in vid färd, ni som har liknande hur stora tv-apparater har ni?

Rullande hälsningar
Thomas

F

F.d. 9118

Guest
Sv: Storlek på TV

Har varit nyfiken på en Andersson med inbyggd DVD. Hur fungerar den, känns kvaliteten på mottagare, skärm och DVD bra?

F

F.d. 55391

Guest

:)Har nyinköpt Andersson 19" med inbyggd DVD & USB, funkar felfritt, visar bra bild på digital tv, kanonbild när man kollar film via DVD eller USB sticka. Vi är helnöjda.

F

F.d. 50036

Guest

Hej

Vi bytte våra två TV (Grundig 16" och 19") till två Demtec LED 22" och 19". Bra bild, lättskötta, bra bildvinkel (jämfört med Grundig) och mindre strömförbrukning (man kan säga samma förbrukning men större bildrutor). Vi betalde ca 4500kr i TV butiken vid Ullared.

Har aldrig haft DVD i TV:en utan kört film via enheten i hytten. Hade en period en LAVA TV:e den är absolut den bästa och mest lättskötta vi haft, vet inte om den finns med DVD!?

Ha det Torbjörn :) :) :)

WIRADO

FD HBK Medlem
Kommun
Härryda
HBK-Nr
3677
Medlemskap
2023

Platt TV skall ju inte transporteras liggande.Hur funkar det när den fälls in platt mot taket?Har Andersson 19"fungerar suveränt.Har ju inte MPEG 4 men det är ju bara Boxer som är på G med det ännu.Ja Norge har ju det förstås,men vem åker till Norge för att se på TV :yes:

F

F.d. 25144

Guest

Har haft en DMtech 22" LCD med inbyggd DVD nu i 2 år. Funkar klockrent tillsammans med UFO Marine antenn. Sitter i skåp med jalusi.:)

ChristerP

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

Platt TV skall ju inte transporteras liggande.Hur funkar det när den fälls in platt mot taket?Har Andersson 19"fungerar suveränt.Har ju inte MPEG 4 men det är ju bara Boxer som är på G med det ännu.Ja Norge har ju det förstås,men vem åker till Norge för att se på TV :yes:
Är det inte plasma tv:n som inte får transporteras liggande ? Lcd tv spelar ingen roll det fick jag i upplysning på media market när jag köpte min lcd tv .

F

F.d. 25144

Guest

Är det inte plasma tv:n som inte får transporteras liggande ? Lcd tv spelar ingen roll det fick jag i upplysning på media market när jag köpte min lcd tv .

Har hört detsamma som du Pelle, alltså enbart Plasmaskärmar.

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Vi har haft våran SONY lcd tv liggande i över två år. Jag blev ju lite orolig när jag läste ditt inlägg så jag tog fram bruksanvisningen och läste den både framlänges o baklänges och hittade inte något om detta.

Däremot står det att den inte får utsättas för vibbrationer så jag får väl bädda ner den i sängen under färd :twitcy:

Rolf

Thomas o Karin

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
6008
Medlemskap
2026

Det är en riktig uppfattning att plasma skall transporteras stående, LCD inga problem att lägga. Det blev en 19" Dantax med dvd och inbyggd box som fick plats efter lite "mippel" med kablaget som går i innertaket. 6 cm tjock och jag kan säga att det var på håret att det gick att stänga igen. Nu kan hustrun läsa texten på TV´n från sängen

Senast ändrad:
Toppen