Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag gjorde ett enkelt excel-dokument.Mycket intressant, men om du anger källan till dina påståenden om en miljon i anläggningskostnad och 50 tusend i driftskostnad per år kanske ditt påstående får lite trovärdighet. För egen del tror jag att siffrorna är helt tagna ur luften och dessutom helt orelevanta.
Snart vaknar kommunerna en efter en och sen vill alla hoppa på husbilståget tuff, tuff
/Bosse
Snart vaknar kommunerna en efter en och sen vill alla hoppa på husbilståget tuff, tuff
/Bosse
Nu ställde du till det för mig Relax! Jag antar att jag sneglat för mycket på exempelvis Frankrike där beslutsvägarna är kortare och inte tillkrånglade i onödan. Jag kan se framför mig en fransk by där borgmästaren vid eftermiddagens hälsodrycksintag på bykrogen tillsammans med byns affärsidkare kommer överens om att inrätta en ställplats för husbilar för att få in lite extra pluring i byn. "Jag fixar marken som ändå bara ligger där och skräpar", säger borgmästaren "så får ni andra klara investeringskostnaderna! Vad säger ni om det?" "Utmärkt idé" säger då alla och snart finns där en ställplats som drar husbilsturister till byn!
Så går det till i Frankrike eller hur, Belar?
Jappe