Jag lämnade Isla Cristina (i spanien strax efter gränsen till portugal) i måndags då beskedet om förlängning av förbudet att åka över kommungränsernas förlängts till den 10/12. Jag åkte först förbi La Linnea (vid Gibraltar). Kollade ställplatsen vid marinan som är obemannad. Inte en husbil. Dock inget om att det var stängt. Fortsatte österut förbi >Estepona och Marbella. Kollade dom platser som jag brukar stå på men inga bilar. Ej heller några nya skyltar om förbud etc. Stannade till slut vid marknadsplatsen i Mijas La Carla. Den lämnade jag i slutet på mars då det blev en total lockdown. Nu var det som vanligt där Men lite bilar varav hälften var spanskregistrerade. Stod där 2 nätter utan några problem. En engelsman jag pratade med har stått där i ca två månader utan problem!! Fast skylten om att endast få stå 2 dygn och sedan vara borta i 10 dygn (den gamla var nedsprayad av färg) var uppsatt! Är nu i Torremolinos på en parkering jag brukar stå på. Några få bilar men annars är det som vanligt.