Sv: Som endast HBK intresserad.
Dax att bli åskådare! Jag har läst genom denna tråden (och den har blivit lång..), efter det som inträffade förra veckan. Då blev jag och några andra föremål för alltför kritiska kommentarer av 3 webbar. Om det bara varit 1 web, så hade jag nog inte reagerat, men när 3 gör samma typ av angrepp så är det samma som ”gult kort”. Ingen av dessa 3 hade bakgrunden till mina svar till frågeställaren. Antalet supportertack i detta sammanhang kändes heller inte bra för min del. När man sen kollar längre ned i tråden, så är "tacken" färre. Det gäller förstås att ”tacka” på rätt plats, så man inte syns på fel ställe! Att skriva under Markisen, innebär att alla på Internet under mycket lång tid har tillgång till det som skrivs. Andra platser inom HBK är inte lika offentligt.
Jag blev mycket besviken, valde att vänta en vecka, men tyvärr, min besvikelse kvarstår och jag tar konsekvenserna av detta. Jag tar sällskap av dom som redan finns på åskådarbänken och slutar skriva i HBK. Jag kan förstås vara kvar som medlem eller övergå till att vara Intresserad - på livstid. Den sista meningen ironiskt menad, eftersom det är ointressant och de flesta intressanta meningsutbyten sker på annan plats i forumet.
Hälsningar
Esbjörn