Eva & Hasse 9
HBK Medlem
Sv: Som endast HBK intresserad.
Är den siffran rätt avseende 2010.
2010 har just börjat.Är bara januari än
HaDe Hasse
HaDe Hasse
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
HaDe Hasse
Hej Olle. Enligt rutan till vänster Statestik är vi 4575 medlemmar det måste väl vara riktigt. Olle.
Hur Många klubbar eller föreningar finns det som man kan vara med i utan att betala med melsavgiften i? jag vet ingen.
De föreningar eller klubbar som jag varit med i har alla haft en medlemsavgift.
Gick man in på hösten och betalade för kommande år , så var resterande tid av året gratis. Men inte i all evighet som i HBK.
(.5000*100= mer än en månadslön.)
/Vidhem
På vilket sätt tror vi det skulle det gagna HBK att begränsa de intresserades aktiviteter? Skulle det tillföra fler medlemmar eller är det bara någon sorts rättvisekrav? Det förstnämnda är ju en konstruktiv åsikt, även om inte jag delar den, men den andra åsikten känns bara trist!
Sen kan ju den här diskussionen vara ett bra sätt att slippa så många intresserade i framtiden!