F
F.d. 3088
Guest
Sv: Slå slag i saken!
1) Ett tips ring och prata med någon på tekniska kontoret och förklara läget, kommunen aviserar ju att det finns husbilsparkering i hamnen.
2) Överklaga p-boten!!! ta hjälp av någon kunnig och hänvisa till skyltningen. det finns heller ingen vettig skylt vid infarten som talar om vad som gäller. Går du bet kan du överklaga det oxå fixar sig säkert i slutändan lycka till, tänk på blodtrycket
Gurra
Hej Gurra
Det var jag som var den skyldiga på parkeringen i Västervik.
Som svar på frågan vad det stod på boten " SE SKYLTAR" var det ända som stod. Jag blev föbannad och vi åkte ner och fricampade strax utanför Västervik istället, nere i Gunnebo. Där var det lungt o skönt utan tivoli och griniga parkeringsvakter. Boten var på 300kr. Inga stora pengar men onödiga med anledning av en falaktig skylt. Nu är vi på Öland och åker runt lite i södra Sverige innan vi åker hem. Jag har faktiskt tänkt på att driva ärendet själv och tigger inga pengar från klubbmedlemmarna i HBK. Jag får se om jag aggerar eller betalar in boten.
Ha det
1) Ett tips ring och prata med någon på tekniska kontoret och förklara läget, kommunen aviserar ju att det finns husbilsparkering i hamnen.
2) Överklaga p-boten!!! ta hjälp av någon kunnig och hänvisa till skyltningen. det finns heller ingen vettig skylt vid infarten som talar om vad som gäller. Går du bet kan du överklaga det oxå fixar sig säkert i slutändan lycka till, tänk på blodtrycket
Gurra