Sv: Skummeslövs strand - Hallandsposten onsdag "polisen anmäler husbil"
Du har inte på något sätt kunnat styrka dina påståenden.
Jag påstod att man får köra på enskilda vägar utan statsbidrag om de ej finns någon förbudsskylt. Detta har jag styrkt med länkar till uppslagsverk och myndigheter.
Jag ger nu upp mina försök att övertyga dig. Var och en blir salig på sin tro!
Svepande "som lagen säger". Det lagen säger är väl inte "svepande"
Som sagt Privat betyder inget annat än just Privat, det är du som äger det Privata.
Kan du ge ett enda själ till att du skall ta dig friheten att köra på en väg som ligger på min mark, som jag betalt ur egen ficka för att få anlaggd, inte ett öre från det "allmänna" utan vägen har jag betalt helt Privat för att kunna köra ut min skog som avverkas eller köra till mina slåttervallar. Ge mig ett enda stöd i lagen som ger dig rätt att åberopa att du har rätt använda denna väg för det är en väg
Har du problem med detta så tycker jag att du skall kontakta juridisk rådgivning lämpligen en advokat som kan hjälpa dig att reda ut detta.
Privat det är det som någon äger/rår över själv.
Allt annat som har Staligt/Landsting/eller Kommunalt bidrag skall vara tillgängligt för allmänheten.
Vad är det som är svårt
Du har inte på något sätt kunnat styrka dina påståenden.
Jag påstod att man får köra på enskilda vägar utan statsbidrag om de ej finns någon förbudsskylt. Detta har jag styrkt med länkar till uppslagsverk och myndigheter.
Jag ger nu upp mina försök att övertyga dig. Var och en blir salig på sin tro!