F
F.d. 10785
Guest
Sv: Singlar
Peking, förslaget är bra tycker jag!
Fint om det går att hitta ett vettigt forum för detta.
På campingarna är det alltid "lyckliga par" som delar på grillen.......utom jag då... Vi svenskar är inte så öppenhjärtiga mot okända och det ska mycket till innan man klampar in i familjeidyllen i vagnen intill.
Kanske är det flera som känner igen sig i min beskrivning!
Skämt åsido så trivs jag utmärkt med mitt liv och min husbil även som singel.
Jag har dessutom träffat många trevliga människor på våra campingplatser.
Trots allt vore det bra att veta om det verkligen finns andra singlar också och i så fall var de håller hus.
"En ensam kvinna i lämplig ålder i en husbil"!
Jag har aldrig sett någon! Berätta gärna om Du känner Dig träffad! Jag vill bara veta om Du finns!
Det finns säkert någon "vän av ordning" som tycker att jag borde vara på en dejtingsite i stället! Det tycker inte jag! Husbilsklubben är ett bättre forum!
/camp1
Peking, förslaget är bra tycker jag!
Fint om det går att hitta ett vettigt forum för detta.
På campingarna är det alltid "lyckliga par" som delar på grillen.......utom jag då... Vi svenskar är inte så öppenhjärtiga mot okända och det ska mycket till innan man klampar in i familjeidyllen i vagnen intill.
Kanske är det flera som känner igen sig i min beskrivning!
Skämt åsido så trivs jag utmärkt med mitt liv och min husbil även som singel.
Jag har dessutom träffat många trevliga människor på våra campingplatser.
Trots allt vore det bra att veta om det verkligen finns andra singlar också och i så fall var de håller hus.
"En ensam kvinna i lämplig ålder i en husbil"!
Det finns säkert någon "vän av ordning" som tycker att jag borde vara på en dejtingsite i stället! Det tycker inte jag! Husbilsklubben är ett bättre forum!
/camp1