• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Singlar

Peking

HBK Medlem
Inlägg
133
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
1676
Medlemskap
2025
Har funderat lite på att det borde finnas en del som lever och reser ensamma. Det kanske vore en bra edé att vi här på forumet kunde träffas och prata lite om DITT och DATT och ibland även träffas på våra resor.
Få se nu om det finns fler som har funderat kring det här och kanske har några edéer.
 
Senast ändrad:
F

F.d. 6657

Guest
Sv: Singlar

Trevligt Insiativ Sune! :spinny:
Men visst vore det trevligt, där vi alla husbilsmän kunde berätta lite av våra husbilskunskaper. Och tjejer/kvinnor hade säkert haft mycket att berätta om sina.
Sen kan vi ju förvisso bara äta och dricka gott, det räcker ju rätt länge det med!
H.Olof;)
 
Senast redigerad av en moderator:
I

Inger & Taeke NL

Guest
Sv: Singlar

Hej Peking och alla andra,

Har i Holland ar vi medlemmar i en husbilsklubb, NKC, dar har de en sarskild avdelning for singels som de kallar for SOLO.
SOLO har aven moten och resor endast for SOLO-medlemmar, trevligt tycker jag. Som ensamstaende kan man latt komma i klam mellan alla paren, eller....?

Halsnimngar fran ett hostlikt Holland :mh2:
 

Peking

HBK Medlem
Inlägg
133
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
1676
Medlemskap
2025
Sv: Singlar

Hej
Det var kul att höra hur det funkar i Holland. Det var väl ungefär så jag tänkte som ni skrev att vi singlar lätt kommer bort mellan alla paren. Men det ska det bli ändring på nu,....eller....?
/Peking
 
F

F.d. 2692

Guest
Sv: Singlar

Detta är ju tanken med olika trådar att man lätt kan finna likasinnade. Hoppas bara att det inte utesluter att "singlarna" kommer till olika träffar. Alla är ju välkomna till träffarna.
 
F

F.d. 28145

Guest
Sv: Singlar

Vet att det fanns en singel-klubb för ca 4 år sedan. Har funderat en tid på vad de hette men har inte kommit på namnet. Har drabbats av "aluminiumkastrull-sjukan".
 
Senast redigerad av en moderator:

Peking

HBK Medlem
Inlägg
133
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
1676
Medlemskap
2025
Sv: Singlar

Givetvis ska vi åka på träffar, tanken är inte att singlarna ska isolera sig i en egen "klubb" i klubben. Men vi är ju i en situation där vi har mycket att prata om, förstå och kanske stötta varandra i en del fall.
 

Eva o Sven-Uno

HBK Medlem
Inlägg
585
Kommun
Hagfors
HBK-Nr
67
Medlemskap
2024
Sv: Singlar

P.S.
Ett tips.
Undrar om inte detta ämne har varit på tapeten tidigare.Det var dock ett bra tag sedan. Vet dock inte i vilken tråd, kanske kan "våra" förträffliga webbar hjälpa till med sökning.
Enjoy life!
 
Senast ändrad:

Rimagy

HBK Medlem
Inlägg
344
Kommun
Märsta
HBK-Nr
817
Medlemskap
2024
Sv: Singlar

"Kontaktannonser" - 2008-06-15, 22:11
Vet inte hur man länkar dit.
 
Senast ändrad:

byggarnsten

FD HBK Medlem
Inlägg
16
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
2896
Medlemskap
2021
F

F.d. 6977

Guest
Sv: Singlar

Kul ide! Som nybliven singel har jag oftast bara 3 katter som medåkare. I och för sig ett mycket trevligt sällskap som alltid varit med oss under tidigare resor, till platser där man kan släppa dom lösa. Dom älskar att ligga på ovanvåningen och speja på andra trafikanter. -Eller sova!
 
F

F.d. 1693

Guest
Sv: Singlar

Hej!
Det vore kul att åka på träffar där man vet att det finns singlar. Jag behöver lite hjälp med tekniken.
 

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Inlägg
1.916
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022
Sv: Singlar

Hej vi som är singlar kanske kunde signalera med att hissa upp en röd Ballong när vi anländer ställplatsen eller ha någon annan kul märkning jag bara spånade lite.
 
F

F.d. 6657

Guest
Sv: Singlar

Hej!
Det vore kul att åka på träffar där man vet att det finns singlar. Jag behöver lite hjälp med tekniken.
Jo klart det hade känns kul, om man visste vilka som var singlar på träffen,
och tekniken kan jag;). Jag skulle behöva lite inredningstips.:spinny:
H.Olof
 
F

F.d. 12259

Guest
Sv: Singlar

Jag har haft samma tanka men tänkte på tjej träff, men singel är nok ett bättre namn. Hade der på damarnes maj o9 fick många svar men orkade inte riktigt ta itu med det, ska inte vara sååå krångligt .
God ide mvh Gurli.
 
F

F.d. 14497

Guest
Sv: Singlar

hej

nu har det varit lite tyst på sidan ett tag,röd ballong tycker jag låter Ok,ex på High Caparall.
men vad är det man vill ? för min del kan det vara att ev. åka, planera träffas på träffar för alla.
för mig är det lika bra med tjejer eller killkompisar, för vi har ju ett gemenast intresse ,och då kan ju det vara gott att få tjöta av sig lite, och sitt egna mobila hem.
ex. sep.10 tänker jag till Spanien, nån mer singel med samma tankar?? för just nu upptar det mycket med frågor och förberedelser.
lowe:yes:
 
F

F.d. 6657

Guest
Sv: Singlar

Ja en High Chaparall träff till våren hade väl varit en trevlig start på säsongen.
Behövs ju komma ut efter Vinterdvalan, som sakt, som sakt.
En Glad och Trevlig Helg Alla, även till icke singlar.
H.Olof
 

görank

FD HBK Medlem
Inlägg
265
Kommun
Klippan
HBK-Nr
5340
Medlemskap
2023
Sv: Singlar

hej

nu har det varit lite tyst på sidan ett tag,röd ballong tycker jag låter Ok,ex på High Caparall.
men vad är det man vill ? för min del kan det vara att ev. åka, planera träffas på träffar för alla.
för mig är det lika bra med tjejer eller killkompisar, för vi har ju ett gemenast intresse ,och då kan ju det vara gott att få tjöta av sig lite, och sitt egna mobila hem.
ex. sep.10 tänker jag till Spanien, nån mer singel med samma tankar?? för just nu upptar det mycket med frågor och förberedelser.
lowe:yes:
Har planer på att övervintra i Spanien nästa vinter. Kör nog först i okt.-nov. Är fler intresserade kan vi kanske göra gemensam resa söderut.
Göran
 
Toppen