Hej jag har gjort affär med Rejwa i Väst köpt en beg kabe 750g-09 och jag fick 3mån garanti +1års auto-consept försäkring. Och jag har aldrig under mitt 71 åriga liv träffat någon så rekordelig säljare som Rejvo, han sa hittar du fel på husbilen så hör av dig så fixar vid det
Fel 1. Dushgolvet upptäcktes sprickor Rejvo och jag kom överens om att det fixas i höst när trycket inte är så stort på verkstan han anlitar och han hämtar bilen hemma hos oss och ombesörjer att det blir åtgärdat och dusct väggar blir åter Monterade.och på detta tar han vinterförvaring av bilen i sin hall, fel 2 när jag installerat tv fungerade inget annten trasig Rejvo fixade en ny med fäste som skickades hem till mig och jag monterade själv, vilket jag inte behövt gjort utan kunnat åkt till närmaste firma och fått det gjort på Rewas bekostnad,
Fel 3. Tanken till toalerten var ej ok köpte ut en ny mot kvitto som Rejvo betalade.
Fel 4. Framfjädring dålig nedsjunken i framvagnen Rejvo godkände att jag byter fjäderben på bilen hos Bossinger och fakturan går till Rejwa i Väst AB.
Av mej och min fru får Rejwa i Väst högsta betyg