• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

SENSATION nästan hela Centraleuropa är roaming fritt - hurra!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.181
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: SENSATION nästan hela Centraleuropa är roaming fritt - hurra!

Du är en klippa Bredo, du lägger hela din själ för dina klubbmedlemmar och hjälper till så mycket du bara kan. Ett riktigt föredömme!

Det hade varit bra om vi fick liknande möjlighet, vi som inte är bosatta i Danmark, men det ryktas också om att det blir ändring i roaming träsket någon gång nästa år. Hopas på det bästa för nästa år är det dags även för oss att gå över till ett abonnemang som gäller i hela Europa.
 
F

F.d. 29925

Guest
Sv: SENSATION nästan hela Centraleuropa är roaming fritt - hurra!

Kommer "tre.se" med ett liknande erbjudande här hemma så får de säkert en hel del nya kunder.:)
 
M

MatsFo

Guest
Sv: SENSATION nästan hela Centraleuropa är roaming fritt - hurra!

Så lenge du kør i Danmark har du hos 3.dk 200GB 299,- 4G ,
men i Sverige kun 20 GB - ind til videre.

Hej igen Bredo,

Du har missförstått mig och du har missat en viktig sak i det bredbandsabonnemanget från 3.dk, som förändrar allting. På deras sida står det: "Begrænsningen gælder ikke i Sverige – her kan du bruge så meget data, der er inkl. i dit abonnement."

Jag vill ha ett sådant abonnemang, garanterat. Då kan jag använda 200GB i både Sverige och Danmark, dessutom för ett billigare pris än vad jag har nu för 100GB och bara i Sverige!

Jag har alltså inte tänkt ha abonnemanget bara en månad, jag har tänkt ha det stadigvarande, till något bättre kommer.

Att jag dessutom får 20GB att använda i ett 10-tal andra länder är ju bara ett stort plus, och vem vet, det kanske förbättras snart också.

Så jag vill garanterat ha detta abonnemang om jag som svensk kan få det och så fort de kan ordna det.

Om du kan hjälpa mig med det, speciellt nu då min kontakt på Tre.dk inte svarar, är jag väldigt tacksam för det.

hälsar, undrar och tackar
/Mats
 
F

F.d. 53814

Guest
Sv: SENSATION nästan hela Centraleuropa är roaming fritt - hurra!

Samma här, ge mig genast 200Gb/mån i 4G-nätet för dryga 300 vad det nu blir när danska dollar ska räknas om.
 
F

F.d. 55451

Guest
Sv: SENSATION nästan hela Centraleuropa är roaming fritt - hurra!

Hej
Der er mange pro & contra i denne sag at etablere en virksomhed,
hvor husbilsanvändere m.m. kan tilslutte sig og få formidlet et optimalt husbils abonnement.

Måske ? skal vi debattere det i: HBK Diskussion.
Så kan vi samtidig få forklaringer på eventuelle misforståelse.
Husk at internet o dator kan læses af alle i modsætning til HBK diskussion.

Der må ikke gå for lang tid inden denne virksomhed etableres til glæde for de specielle behov for husbiler registreret i Skandinavien (m.m.).

Går der for lang tid inden virksomheden får slået rødder, kommer andre til med muligheder som ikke 100% passer til husbiler.
Det vil minimere virksomhedens take-off'.
Det skal vær NU.

ref #10, http://www.husbilsklubben.se/forums/t77367/ m.m.

PS. netop nu har 3.dk et godt tilbud på 200GB med GRATIS Huawei B593-s 4G router eller t.ex. Huawei E3276 HighLink ;)
 
Senast redigerad av en moderator:
M

MatsFo

Guest
Sv: SENSATION nästan hela Centraleuropa är roaming fritt - hurra!

Bredo,

Jag måste ha ett nytt abonnemang ganska snabbt. Men det hindrar inte att jag hjälper till med det jag kan efter det.

Det är väl en bra ide att lägga det i HBK Diskussion eller Gruppköp - Samköp om den passar bättre där.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: SENSATION nästan hela Centraleuropa är roaming fritt - hurra!

Skal det være en markedskanal så legg den i gruppekjøp - der er det mer muligheter uten å bryte med frumreglene.
 
F

F.d. 55451

Guest
Sv: SENSATION nästan hela Centraleuropa är roaming fritt - hurra!

Som du ser Knut blev der slet ikke brug for gruppekjöp.
http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/677645

Som afslutning af emnet vil jeg vise hvad jeg ser på 3.se hjemmeside.

hvad jeg ser som ikke 3  se.jpg
Prisen for 120 eller 200GB er mere end det dobbelte af hvad det kunne have kostet hvis ikke tiltaget var blevet sabotaged - saboteret.

Tre gange har jeg måtte gribe ind på søndagen for disse saboterende indlæg, fra en og samme person.
Tre tråde har jeg måtte stänga.

Mit eget Europa abonnement er i orden - så hvorfor hjælpe andre :rolleyes:
Når andre ikke selv vil hjælpe med i trådene.

Tråden bliver stängd.
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen