Elof Johnson
FD HBK Medlem
Sv: Rovdjurs jakt
Jag hoppas det skjuts ännu fler nästa gång. Säkert mörkas det om, hur många som finns ute i markerna.
Det är bara en tidsfråga innan någon person blir angripen. Då blir det nog annat ljud i skällan.
Det har redan hänt förresten. Det är bara att läsa i kyrkoböckerna.
Vilket smällande det måste ha varit när 120000 Jägare sköt villt i skogen. Den som tror att några tjänstemän från naturvårdsverket skulle kunnat skjuta vargarna vet inte mycket om jakt.
Jag tycker många inlägg här är patetiska.
Skjut fler vargar. Vi behöver dom inte här i landet.
Man kanske hade omröstning när vargen kom springande "jägaren"Är själv jägare. Men skulle aldrig komma på tanken att skjuta en varg. Vi jägare vill ofta säga att vi vill leva i samklang med naturen. Men samtidigt vill många minska på den lilla stammen. Jag undrar även hur urvalet gick till när jägarna beslutade att skjuta just den vargen. Jag tycker att det är tråkigt och sorgesamt det som hänt.
Ha det
Jag hoppas det skjuts ännu fler nästa gång. Säkert mörkas det om, hur många som finns ute i markerna.
Det är bara en tidsfråga innan någon person blir angripen. Då blir det nog annat ljud i skällan.
Det har redan hänt förresten. Det är bara att läsa i kyrkoböckerna.
Vilket smällande det måste ha varit när 120000 Jägare sköt villt i skogen. Den som tror att några tjänstemän från naturvårdsverket skulle kunnat skjuta vargarna vet inte mycket om jakt.
Jag tycker många inlägg här är patetiska.
Skjut fler vargar. Vi behöver dom inte här i landet.