Till saken hör att jag som överbelastad lärare gick in i väggen för många år sedan och klarade aldrig att återvända till mitt jobb. Eftersom skolan inte kunde ersätta min kompetens blev ett antal elever strandsatta och fick klara sin utbildning med praktiktjänster. Så löser man personalproblem i Finspång där rektorerna byttes varje läsår.Fjelie ovan, slår huvet på spiken. Det du gör är starkt. Vi är så många som följer dig och önskar att vi vågat ta steget! Att bli sjuk är för jävligt. Men det är det här hemma också. Det känns som om du har sprungit på Covid eller nån annan flunsa. Då tar det tid, men du blir bättre. Du valde att inte resa charter, av en anledning. Du ville fan inte ha en lättvindig resa präglad av fest och utflykter! Du ville köra och bo i husbil, träffa likasinnade och det gör du! Det kan vara förbaskat jobbigt men också väldigt härligt! Härda ut och bli frisk!
Det jag vill visa är att jag är inte i bästa form för såna resor åren tar ut sin rätt.
Jag har råkat ut för de symptom jag hade då det hände eftersom liknande stressrelaterad förvirring kommer och går men sjukdomen verkar ha lagts sej.
Det är det andra med glömska allmän förvirring som gör det jobbigast. Sånt man inte talar om och någon rehab var det aldrigt tal om.
Jag knallar hemåt när jag känner att jag kan och vädret är bra.