Knepigt väder idag varmt duchade och när jag gick tillbaka regnade det för första gången men bara 5 min.
Sen bokade jag platser till HasseK med kompisar, började blåsa väldigt men varmt.
När de kom ner hade de haft en jobbig resa, men allt ordnade sej trevliga människor, Hasse hade gjort ett tantastiskt jobb att guida dom hit stannar en extradag för att varva ned i solen och värmen.
Vi åt en bit mat på restaurangen.
Jag trivs fortsatt bra här på camping florida och stannar nog ett tag till för att riktigt komma igång, de andra kör nog ner till santa pola och gratis platser där.
23 gr var det ute fick vila inne i bilen för det var för varmt i solen.
Blåser väldigt mycket men campingen är skyddad av en hög häck och träd kan bara tänka mej vilka skador vinden gjort utmed kusten.
Börjar friskna till, men tar det väldigt lungnt med allt.
Riktig storm nu tur att bilarna är i trygghet blåser väldigt mycket husbilen skakar ibland trots att den står ganska skyddat.
Ska sluta kl 00 fan trot.
Ljudet är trasigt i datorn så nyheterna är svåra att lyssna på det är ett hårdvarufel. Men inget man lätt lagar blåtand fungerar eftersom mina lurar fungerar bra, ska handla en liten högtalare brukar kosta runt 100kr. Vill ha gott om tid att handla en ny dator. lite feg att försöka laga den på resande fot.
Spanien har haft mycket problem med vädret men det 2 veckorna jag varit här har det varit perfekt.
Tror inte gruppen kör vidare om vädret fortsätter. Det skulle inte jag ha gjort.
Jag har koll på vädret hemma Fredrik har fixat så att jag kan se ut genom fönstret hemma sedan panorera till min väderstation som visar väder ute och inne.
Eftersom jag mår bättre kan jag ta ett varv ute om det blir väder, elcykeln gör att jag kan ta lite turer utan ansträngning, mitt extrabatteri i en väska gör att jag kan ladda när jag stannar vilket gör att jag har en hyfsad räckvidd trots att det saknas trampor.