• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Reklam

F

F.d. 25267

Guest
Sv: Reklam

Tycker att den som accepterat att visa reklamen (ex TV-kanalen ifråga) borde stå för att kontrollera sanningshalten.

Vem f..n bryr sig om sanningshalten på reklamen. Det enda viktiga för min del är att slippa reklam helt och hållet från alla håll. All reklam är skit och livet är för kort för att slösas bort på sådant. Bort med ALL reklam. Betalar hellre för det jag VILL se

KalleiViken

FD HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023
Sv: Reklam

Man kan ju alltid passa på att koka kaffe eller gå på toa under reklamen. Själv spelar jag oftast in filmer och ser dem senare då man kan snabbspola reklampauserna.
Sedan finns det ju annonser reklam man vill ha för att kunna göra val av produkter man vill köpa. Dock inte så ofta på TV reklamen där det numera oftast är piller, hudkrämer, och spelbolag med frispinns. Spelbolagen tjänar tydligen massor med pengar och har råd att köpa massor av reklam, den gör mig lite illamående. Särskilt när det är kända svenska idrottsmän/kvinnor som lånar ut sig till detta.

Toppen