• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

rätt eller fel!

ellerto

HBK Medlem
Kommun
Gotland
HBK-Nr
3031
Medlemskap
2025
Sv: rätt eller fel!

En nöjd kund har aldrig betalt för mycket.
En missnöjd kund betalar alltid för mycket.:spinny:

Som "gammal" Handlare inom fordonbranchen så är det
alltid skillnad mellan inbyte och "begärt" pris för inbytet.
Visst, drömmen är alltid att lagret omsätts flera gånger per år,
men sanningen är långt därifrån, Varför, jo du som kund vill ha så mycket som möjligt för ditt inbyte (naturligt) och betala så lite som möjligt för det nya objektet (också naturligt) Den nya kunden på ditt inbyte tänker lika, så vem ska eventuellt ha vinst.
Jo, det måste bli handlaren som har betalt räntor, uppställningsplats, ev. lokaler och anställda samt han brukar inte bilen som vi gör och därför har han inte nytta och nöje av vår bil.
Så det slutar nästan alltid att Mellanpriset är det viktigaste inte vad jag ger, eller vad jag får.
Sen är det enligt min mening superviktigt att din(min) handlare bemöter mig med samma inställning EFTER köpet som innan jag skrev på kontraktet, gör han(hon, det finns kvinnliga husbilsförsäljare) så är jag på väg att bli riktigt nöjd.
Hoppas inte 1a inlägget blev för tungt.
Ellert

F

F.d. 297

Guest
Sv: rätt eller fel!

Jag upplever detsama kommer man med barn på husbilsmässan så är det ingen som bryr sig i och för sig skönt men dom vet ju vad dom går miste om
Japp de mister bara kunder på det viset. Men det får dom skylla sig själva.

Anita o Risto i Täby

Toppen