Håkan o Britt
HBK Medlem
Sv: Provkörning? Nä, inte än.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Senast ändrad:
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tycker du gott och väl kan släppa ut firmanamnet så andra får en chans till att vara förberedda, kanske ringa i förväg och höra om det går för sig att provköra, tråkigt att åka många mil utan o få provköra..
Var innan mitt köp och tittade på husbil söder om Stockholm(kommer bara inte ihåg det namnet), och svaret där blev att jag kunde återkomma om någon dag så de hade ställt i ordning den för provkörning....
Tycker det är märkligt varför man inte får provköra på en gång, det är ju knappast "småyngel" som far o provkör för skojs skull!
LIKA MÄRKLIGT ÄR OCKSÅ ATT I VARTENDA FIRMA JAG VARIT O KOLLAT HUSBILAR PÅ HAR DE VARIT OSTÄDADE OCH INTE KLARA FÖR LEVERANS?!?!
Hade jag varit HB-försäljare hade jag nog sett till att bilarna varit rena, det är ju så det är i övriga fordonsbranschen! Eller är det för stark efterfrågan som styr, det spelar ingen roll, folk köper iaf?
Jag hade hållit masken och sagt att gillar jag bilen efter provkörning slår jag till direkt. Undrar om man hade blivit nekad då...?
Den ende (faktiskt!) som tog mig på allvar som spekulant på Elmiamässan för ett par år sedan köpte jag husbil av. Ensam singelkvinna som jag var blev jag väldigt nonchalant o t.o.m. nedlåtande bemött av en del försäljare.
Jag ska testa hur proffsiga försäljarna är på Elmia. Ja, inte alla, men de som säljer "plåtisar" .