Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag kanske är helt ute och cyklar nu. Är minnet på din telefon fullt så bilderna du ser har förts över till iCloud och inte längre finns på telefonen?Hej!
Försöker föra över bilder från min Iphone till min PC (windows 10)
Får det inte att funka. Ansluter sladd till USB ingången på PC:n.
PC:n hittar Iphone men hittar inget innehåll. Säger att det är tomt.
Vad gör jag för fel ???
Jag synkar alla bilder till iCloud. Då får jag samma bilder i iPhonen och iPaden. Och kan ladda ner dom i PCn genom att logga in i iCloud via PCns webbläsare.
Fantastiskt vilka omvägar en bild måste ta när man bara vill föra över den från telefonen till datorn och man har en sladd mellan..![]()
Nä, det är valet av dator som påverkar förloppet.Valet av mobil KAN påverka förloppet![]()
Betydligt enklare att det sköts automatiskt än att strula med sladdar och riskera att värdefulla bilder försvinner.Fantastiskt vilka omvägar en bild måste ta när man bara vill föra över den från telefonen till datorn och man har en sladd mellan..![]()
Hejhar du fått frågan LITA PÅ DENNA ENHET när du kopplar upp telefonen mot datorn med sladd i din telefon
och godkänd denna enhet annars fungerar det inte att föra över bilder till min dator med Windows 10
Jo, betydligt enklare utan sladd!Nja, Frankia ville ju bara föra över bilderna från telefonen som han förmodligen hade i ena handen till datorn som sannolikt stod mitt framför näsan.
Då verkar ju en del föreslagna lösningar inte så enkla och inte alls automatiska att få att fungera.
Återigen, molntjänsten tar ingen av din tid i anspråk mer än att öppna appen med ett klick, alltså ingen mätbar tid överhuvud taget. Dessutom är många med mig allergiska mot kablar!Jodå jag vet precis vad du menar och använder själv ofta olika molntjänster. Funkar kanon.
Men nu handlade det om att Frankia bara ville föra över bilder till en dator. En manöver som normalt tar 20 sekunder med kabel utan krav på startsträcka för att kanske skapa konton och logga in i molntjänster.
Kabel är normalt både snabbare och mycket enklare om man vill ha en snabb lösning.
Hej! Försöker föra över bilder från min Iphone till min PC (windows 10) Får det inte att funka. Ansluter sladd till USB ingången på PC:n. PC:n hittar Iphone men hittar inget innehåll. Säger att det är tomt.
Vad gör jag för fel ???