• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Pinkade han in revir ????

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 7117

Guest
Sv: Pinkade han in revir ????

Vad andra skriver är deras ansvar men jag menade bara att man kan tycka våran generation borde ha andra värderingar2179:music-icon:Ännu sämre är att en HBK intreserad startade tråden och medlemarna fortsatte.

Hbk intresserad = B - lag. Hbk medlem = A- lag ? :(

Senast redigerad av en moderator:

Fincan

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
21930
Medlemskap
2024

Hur många har inte registrerat urinlukten på en och annan rastplats längs autobahn, och där finns ändå toaletter att nyttja. Många bäckar små ...... så visst håller jag med Publikanen.

mvh
Fincan

Publikanen

HBK Medlem
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
6066
Medlemskap
2025

Vad andra skriver är deras ansvar men jag menade bara att man kan tycka våran generation borde ha andra värderingar2179:music-icon:Ännu sämre är att en HBK intreserad startade tråden och medlemarna fortsatte.

Jag ber om ursäkt om det hjälper dig. Min fråga var ju om man tycker att det är lämpligt att pinka mellan husbilar på en ställplats. Jag förstår nu att vissa inte bryr sig om vilket.
Om du sen tycker att det är mitt fel att vissa spårar ur så känner jag inte någon skuld för detta.
Jag skulle vilja veta vad styrelsen har för åsikt om att HBK intresserde startar en tråd, hur ser styrelsen på detta. Är det olämpligt att vi som ej är medlemmar startar en tråd.

Med vänlig hälsning.
En i B laget
Publikanen.

Senast ändrad:
F

F.d. 24317

Guest

I min husbil har jag toalett, nått som är ganska vanligt i nyare bilar.
Med tanke på vad bilen kostar så är det naturligt att jag använder alla funktioner i den.
Samma med spis, kyl och frys. Används flitigt..

/M

F

F.d. 3088

Guest

Hmm Ingen som tänkt på att varje gång man pinkar i holken så spolar man ut ett visst antal liter dricksvatten i avloppet:rolleyes:

Gurra

F

F.d. 11293

Guest

jag har funderat över detta länge, färskvattnet är ju "bara" en transportör, men vad använda i stället :confused: tryckluft :confused: :swoon:

Publikanen

HBK Medlem
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
6066
Medlemskap
2025

Akta er så inte glorian glider ner på halsen så ni kvävs,det var otroligt vad folk har blivit ordentliga,men jag tror nog att flera har pinkat vid bilen nån gång.

Berra

Då tycker jag att ni som gillar att pinka i anslutning till husbilen kan enas om några platser. Den som jag besökte var i B I Ö. Den kan ni ju använda, markera den i ställplatslistan som fri att pinka på hur man vill.

Med vänlig hälsning.

Publikanen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen