Peking
HBK Medlem
Är intresserad av en Pilote husbil (helintegrerad)......kan man få höra lite omdömmen om bilarna och dess återförsäljare.
/Sune
/Sune
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Är intresserad av en Pilote husbil (helintegrerad)......kan man få höra lite omdömmen om bilarna och dess återförsäljare.
/Sune
Tack för svaren......
Det är en ny Pilote Explorateur Diamond Edition G832LCE, med Fiat eller Mercedes chassi som jag har tittat på och som jag tycker har allt som skulle passa mig, men det är mycket pengar så man vill ju vara riktigt säker på vad man köper och hos rätt handlare.
Har någon åsikter om den så skriv det......
Titta i senaste numret (3) i Allt om husvagn och camping, sidan 30, "fransos utmanar vintern". (Pilote Explorateur G741 LJE)Pilot är en fransk bil passar den inn här bland alla tyska vinterbilar.
Har själv en Bavaria 2012. Det är exakt samma bil som Pilote och samma återförsäljare. Har insett att valet av återförsäljare är ytterst viktigt om problem uppstår. Har skickat dig pm.
Du får gärna ta kontakt med mig för mer info.
Även vi har Bavaria 2012. Köpte den av Daniel på Skoklosters Husbilar. Sovit förra året 81 nätter i den och är mycket nöjda både med bilen och företaget med personalen.