Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Att vaccinerna är "nödgodkända" är klart eftersom pandemin har inte varat så länge som en normal process för framtagande och godkännande av läkemedel. Därmed inte sagt att de är "sämre" men osäkerheten kring dem blir större. Var det slutar är enbart spekulationer.Kan du vetenskapligt bevisa det du säger, annars är det bara det vi kallar "skitsnack"
En annan hemsk tanke är att dessa stollar har lov att ratta tunga husbilar....HmmmmTokstollar kommer alltid att finnas och har alltid funnits, så även bland Husbilsåkarna.
En annan hemsk tanke är att dessa stollar har lov att ratta tunga husbilar....Hmmmm
//Jocke
Då får jag föreslå blodtrycksmedicinNja, mitt blodtryck stiger oroväckande varje gång dessa individer "tycker" till om vaccin och covid.
Eller undvika läsa skitenDå får jag föreslå blodtrycksmedicin
Visst är det valfritt att vaccinera sig, men skulle du sedan drabbas av svårare Covid som kräver sjukhusvård så är min åsikt att du genom ditt beslut frånsagt dig rätten till sjukhusvård. Det kan ju inte ha undgått någon hur Covid belastar sjukvården och hur sönderkörd personalen (våra hjältar) är.