Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Eneste svar vil være " survival for the fittest " var det ikke Darwin's teoriNja, alla har väl rätt till sin övertygelse utan att vi skall börja gå på person.
Själv är jag rätt nyfiken på vilken logik och fakta som använts för att komma fram till slutsatsen att det absolut är bättre för alla att vägra vaccin.
Nja, mitt blodtryck stiger oroväckande varje gång dessa individer "tycker" till om vaccin och covid.Ja det beror ju givetvis på vilken övertygelse och hur den används.
Men att vädra detta ämne, i skrift och i ett husbilsforum bland vuxet folk borde vara rätt säkert
Du säger att man skall vara källkritisk till alla budskap det gäller även inslag i SVT om bilderna från Indien om hur det står till där. Bilderna kan var överdrivna och tillrättalagda för att passa in i propagandamedias värdegrund.När jag ser dessa länkar till olika siter som sprider budskap försöker jag alltid att vara källkritisk. Går det hitta information om dessa, är de någorlunda faktabaserade, tillåter man obevisade fakta, vilka figurerar där osv osv. Jämför Twitter, Facebook m fl som valde att markera inlägg (till slut) i Trump-fallet. Viket var bra att de gjorde! Denna Brand New Tube släpper tydligen fram alla "sanningar" oberoende av forskning eller vetenskapligt stöd.
Vi ser bilderna från Indien och vad pandemin ställer till. Fruktansvärt, och jag tycker det är så beklämmande att höra allt från vaccinationsskeptiker till Covid-19 skeptiker, ofta med koppling till konspirationsteorier. Jag vet också att det aldrig går att föra en diskussion om det på ett vettigt sätt, tyvärr.
Over and out!
Underbetald sjukvårds personal går på knäna vad tusan har de för orsak att förneka eller försköna Covid situationen. Jag blir bara trött på folk som förringar det enorma arbete och engagemang som läggs ner.Du säger att man skall vara källkritisk till alla budskap det gäller även inslag i SVT om bilderna från Indien om hur det står till där. Bilderna kan var överdrivna och tillrättalagda för att passa in i propagandamedias värdegrund.
Ja, vad ska man säga. Det är nog bara att lägga ner för allt är tillrättalagt och Covid-19 finns inte..Du säger att man skall vara källkritisk till alla budskap det gäller även inslag i SVT om bilderna från Indien om hur det står till där. Bilderna kan var överdrivna och tillrättalagda för att passa in i propagandamedias värdegrund.
Säger som Ingemar Stenmark: Det är svårt att förklar för en som int begrip.Du säger att man skall vara källkritisk till alla budskap det gäller även inslag i SVT om bilderna från Indien om hur det står till där. Bilderna kan var överdrivna och tillrättalagda för att passa in i propagandamedias värdegrund.
Bra idé men jag är ju så förbenat nyfiken på hur man resonerar.Varför inte bara nonchalera foliehattsmänniskorna och inte bemöta deras inlägg?
Det tänker i alla fall jag göra fr.o.m. nu.
Pålle