• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret i Skandinavien

Tommy N

HBK Medlem
Kommun
Mönsterås
HBK-Nr
25990
Medlemskap
2027
Vi har varit ett antal gånger på norra Gotland och på Fårö. Har hört talas om det här stället, men aldrig varit där. Men kvittot bekräftar min gissning, så jag säger Fårö! Gälls det? :)
Krinil du har helt rätt och Fårö duger och crépen jag åt smakade hur gott som helst och här kommer en till bild. Nu får du ta vid.
Tommy
DSC_0627.jpg

Jan K

HBK Medlem
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
17820
Medlemskap
2029
Eftersom Postnord använder sig av trillebør, så gissar jag till att börja med att vi har tagit oss söderut till Danmark och jag gissar att vi fortfarande är på en ö men denna gång på Bornholm. Längre än så kan jag inte gissa och jag vet ju inte ens, om jag har gissat rätt så långt.

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Eftersom Postnord använder sig av trillebør, så gissar jag till att börja med att vi har tagit oss söderut till Danmark och jag gissar att vi fortfarande är på en ö men denna gång på Bornholm. Längre än så kan jag inte gissa och jag vet ju inte ens, om jag har gissat rätt så långt.
Bra början Jan! Men vi behöver utveckla lite grand!

3.jpg

Jan K

HBK Medlem
Kommun
Kristinehamn
HBK-Nr
17820
Medlemskap
2029
Christiansø är fint. I juni var det 25 år sedan jag var där.
Vi fortsätter på det marina temat (Christiansø tillhörde ju danska marinen en gång i tiden) och reser till .... Ja, vart är vi på väg?
OBS! En ny säsong av "På spåret" börjar imorgon kväll.

2011-05-16--110733.jpg

Toppen