Jannemickel
HBK Medlem
Nej, men ganska så nära.
// Janne
// Janne
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Prova andra sidan sjön.Kan ni ha stannat i Borensberg?
Tommy
Ta oss vidare Tommy.Då får det bli Borenshult. Gick där 2006 med båt men inget minne från platsen.
Tommy
Vi har varit ett antal gånger på norra Gotland och på Fårö. Har hört talas om det här stället, men aldrig varit där. Men kvittot bekräftar min gissning, så jag säger Fårö! Gälls det?Är det ingen som kommer med platsen så blir det ny bild imorgon.
Tommy
Krinil du har helt rätt och Fårö duger och crépen jag åt smakade hur gott som helst och här kommer en till bild. Nu får du ta vid.Vi har varit ett antal gånger på norra Gotland och på Fårö. Har hört talas om det här stället, men aldrig varit där. Men kvittot bekräftar min gissning, så jag säger Fårö! Gälls det?
Bra början Jan! Men vi behöver utveckla lite grand!Eftersom Postnord använder sig av trillebør, så gissar jag till att börja med att vi har tagit oss söderut till Danmark och jag gissar att vi fortfarande är på en ö men denna gång på Bornholm. Längre än så kan jag inte gissa och jag vet ju inte ens, om jag har gissat rätt så långt.