Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Der fikk jeg lokalisert det ja! Det første bildet ga meg assosiasjoner til noe helt annet, men det andre bildet har noen tydelige hint. Oslofjorden går nok ikke helt ned dit nei.
Nja, innan jag lämnar över stafettpinnen till Söderhamn, så måste vi reda ut några saker.Då har vi området, då börjar vi leta kyrkor däromkring...........
Kan der vara Stavern Kyrka i Larvik ??
// Janne
Den kan vara ganska enkel. Måste vara nån isolerad bilkyrkogård strax utanför Söderhamn!?
Den kan vara ganska enkel. Måste vara nån isolerad bilkyrkogård strax utanför Söderhamn!?
Varför kommer jag att tänka på Ravlunda skjutfält?"Strax utanför" är ett ganska vitt begrepp. Ibland kan det nog vara drygt 70 mil.
// Janne
Ja, varför ?Varför kommer jag att tänka på Ravlunda skjutfält?
Grön bil av kraftigare modell associerar kanske till militärbil!Varför kommer jag att tänka på Ravlunda skjutfält?
Kanske ölandRuin, platt landskap och hav i bakgrunden. Kan vi tänkas vara någonstans på det som ibland kallades för Sveriges hangarfartyg, dvs. Gotland?
Jo men visst, så var det.Vi ser bl.a. Sankta Birgittas kapell i Kapelludden på östra sidan av Öland.