Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Helt rätt. Då kan du fortsätta Tommy.Kan namnet vara, Kehlsteinhaus?
Tommy
Då var vi i Hotel Villa Dvor, Omis, KroatienDen tunneln och hissen gissade jag på för några dagar sedan,men då var det fel.
Då skrev jag att tvåvåningshissen har en våning för "fint folk" och en våning för personal och gods). Jag skrev också att huset vid vilket Gunilla sitter har en felaktig (vanligast) och en korrekt benämning.
Det felaktiga namnet är egentligen namnet på ett bunkersystem i en annan del av det aktuella landet.
Pålle
Kan namnet vara, Kehlsteinhaus?
Tommy
Tveksam om vi tänker på samma ställe.Av någon outgrundlig anledning kommer jag att tänka på choklad – och då inte varm och flytande sådan.
Pålle
PS
Hade ni snökedjor med er närni körde dit?
DS
Är det verkligen ingen som kan placera det här envetna geologiska fenomenet?Tveksam om vi tänker på samma ställe.
Här är det just nu utlöst nödläge, det ”regnar” 6-7 kg/kvm, den här staden som ligger 40-50 km NÖ om katastrofområden, är den närmaste större staden.
Hit kom vi med kryssningsfartyg, men vet att HBK’are kommit hit med husbilen.
Tommy
Just nu berättade man på 22.00 nyheterna på TV4 att det 12 utbrottet just noterats.Är det verkligen ingen som kan placera det här envetna geologiska fenomenet?
Etna, närmast större stad Catania, men den ligger söder ca 30-35km?Just nu berättade man på 22.00 nyheterna på TV4 att det 12 utbrottet just noterats.
Tommy
Taormina, kanske passar in på NO 50km om Etna, men är det en större stad?Etna, närmast större stad Catania, men den ligger söder ca 30-35km?
Läste igen 50km NO om "Katastrof området", alltså inte Etnas "besök center", då gissar jag på Messina som ligger NO ca 100kmTaormina, kanske passar in på NO 50km om Etna, men är det en större stad?
När jag kollar kartan ser jag att du har rätt, jag har fel, när jag sedan kollar Wikipedia ser jag att Catania har 100’ fler invånare än Messina som var ”min” större stad.Etna, närmast större stad Catania, men den ligger söder ca 30-35km?