Gunillas Kenth
HBK in Memoriam
- Kommun
- Hässleholm
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jag trodde faktiskt att "part av nån", "pers" och "ouazett" skulle trigga nån att svara ganska snabbt.Välkommen tillbaka efter helgen och tack Kenth för din gissning. Visst var vi i Aten, men inte på Olympen, utan uppe på Akropolis och bl.a. beundrade det 2500 år gamla templet Parthenon.
Parthenon, som självklart inte hotas av några rivningstankar för att ge plats åt bostadsrättslägenheter.
Passar på att tacka mina klubbvänner Pålle och Mossberg, som sökt hjälpa till med riktiga ledtrådar, istället för mina förvirrade påståenden.
Kenth, nu tar du över, lycka till.....
Tommy
JaEt sted langs kysten av det Adriatiske hav?
Där har vi varit en gång men inte denna gång. Den här tunneln är inte så lång och den ligger ca 100 mil SÖ om Berghof.Jag tror att du är på väg i en 120 m lång tunnel som leder till en tvåvåningshiss (en våning för "fint folk" och en våning för personal och gods), som tar dig 120 meter upp till ett hus som har en felaktig (vanligast) och en korrekt benämning.
Pålle (som inte har några bilder att lägga upp)
Omis i kroatien är rätt. Skogen tar oss vidare.