Knut
FD HBK Medlem
Helt rett Tommy. Vi var på en "once in the lifetime" rundreise i Australia og New Zeeland, totalt 10 uker rundt nyttår 2003. Neste tur ned var ett år etter vi kom hjem fra første tur, den ble en verden rundt reise på 4 uker.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Ja, jag förstår att du tänker på min tröja, den franska marinens ikoniska blåa-vitrandiga sjömanströja, designen symbolen för fransk stil och odödligjord av Coco Chanel och Jean-Paul Gaultierier.Det där är ju en "monumentalt" mycket enklare ledtråd än den förra.
Gamla och dåligt underhållna hus, som börjar se ut som ruiner ser man lite överallt runt om Europa, men aldrig i Nolaskog. Som du kan se på min blick så tänker jag, ”men varför spik man int’ på en panel, taket’ ä’ ju’ ganska bra.....”Fantastisk bakgrundsbild, avseende tröjan. Den skymmer förvisso en part av nån byggnadsruin som verkar genomlidit mången pers förr i tiden. Men jag lade sanningsenligt inte noga märke till den, ouazett ursprungsfärgerna.
Du kanske skulle burit en tröja med vertikala ringar isf horisontella, med tre färger till. Hade varit snyggt. Det måste vara många som står och facklar på svaret nu?Gamla och dåligt underhållna hus, som börjar se ut som ruiner ser man lite överallt runt om Europa, men aldrig i Nolaskog. Som du kan se på min blick så tänker jag, ”men varför spik man int’ på en panel, taket’ ä’ ju’ ganska bra.....”
Ja, var står det eländigt underhållna huset?
Tommy
Här kommer det sedan att stå ett sexvåningshus med bostadsrätter
Det är kanske ändå så, att trots ledtrådarna tycks mindre subtila och enkla att förstå av en del, upplevs de ändå som rena grekiskan av andra?Sover alla människor, eller är de inte intresserade?
Pålle