Jo jag skrev inte "Rökade" husbilsfolk!
Såg på Uutiset Tv 2 nyheter!
Den 29 01 2013 kl 17.45 som vanligt för att höra & se vad som sker i Sverige,
Nä nu gällde det Finland, Kolla här 4.55 min in i programmet om "rökning" i bostadshus, finns något liknande i Sverige ?
Kolla här Uutiset - Nyheter | SVT.se OBS! Ca: 4.55 min in i programmet!
Jo vi brukar också kolla på "oddasatt" på Tv 2 Kl 17.30 (Oddasat - 29/1 17:30 | SVT Play) där får man OCKSÅ reda på vad som sker i Sverige!!!!!
Nu till det väsentliga jo min min mor som i mitten på Februari blir 99 år om hon får leva & ha hälsan, blir utsatt av rökande (visserligen utomhus) personal på äldre boendet, Jag som vistas där bara kortare stunder reagerar negativt Fy vad det "Stinker"!
Någon som uppmärksammat något liknande på andra ställe?
Mvh.
Såg på Uutiset Tv 2 nyheter!
Den 29 01 2013 kl 17.45 som vanligt för att höra & se vad som sker i Sverige,
Nä nu gällde det Finland, Kolla här 4.55 min in i programmet om "rökning" i bostadshus, finns något liknande i Sverige ?
Kolla här Uutiset - Nyheter | SVT.se OBS! Ca: 4.55 min in i programmet!
Jo vi brukar också kolla på "oddasatt" på Tv 2 Kl 17.30 (Oddasat - 29/1 17:30 | SVT Play) där får man OCKSÅ reda på vad som sker i Sverige!!!!!
Nu till det väsentliga jo min min mor som i mitten på Februari blir 99 år om hon får leva & ha hälsan, blir utsatt av rökande (visserligen utomhus) personal på äldre boendet, Jag som vistas där bara kortare stunder reagerar negativt Fy vad det "Stinker"!
Någon som uppmärksammat något liknande på andra ställe?
Mvh.