Kawasuki
HBK Medlem
Jag gissar på SöderköpingJa visst, och närmare bestämt ....?
// Janne
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jag gissar på SöderköpingJa visst, och närmare bestämt ....?
// Janne
Jag gissar på Söderköping
Vi tar oss från huvudstaden västerut genom Mälardalen. Stannar till vid Sveriges äldsta byggda vattenväg.Javisst, hoppas du hittat ett foto att svara med.
// Janne
Vi tar oss från huvudstaden västerut genom Mälardalen. Stannar till vid Sveriges äldsta byggda vattenväg.
Helt rätt. En väldigt trevlig plats att stanna till på och dom många slussarna fungerar fortfarande fast de är byggda för väldigt länge sen. Bra tagetSer bekant ut, kan nog vara vid Hjälmare Docka ?
// Janne
Helt rätt. En väldigt trevlig plats att stanna till på och dom många slussarna fungerar fortfarande fast de är byggda för väldigt länge sen. Bra taget
Nej, vi är någonstans i Jämtland.Det är väl 35 år sen jag jag va i Degeberga ,men kan det va Forsa kar?
Då måste det vara Klövsjö och forsen eller fallet som man passerar på vandringsleden! Det är snart 30 år sen men jag känner inte riktigt igen bilden.