Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Kan det vara så att det är på andra sidan viken mot Norge och ganska nära Stavanger?Inte Strömstad men rätt havsområde.
Road racing eller Roadracing.. det förekommer internationella stortävlingar i denna ort.Här i närheten kan man finna lugn på spa eller mycket uppskattad och road racing.
Visa bilaga 226162
Jag gissar på Mo i Rana
Haha tyvärr är jag lite ny med min Plåtis så jag har inte hunnit med några längre resor. Du får ta vid Janne.Eftersom Helena/Lasse inte är intresserad tycker jag vi bestämmer att du har rätt..
Så vi får ett nytt spår....
// Janne
Orten var Imatra i Östra Finland. (Tänkte jag klämmer in svaret i mellan.)Road racing eller Roadracing.. det förekommer internationella stortävlingar i denna ort.
Visa bilaga 226176
Hoppsan!Orten var Imatra i Östra Finland. (Tänkte jag klämmer in svaret i mellan.)
Missat just den delen, då jag inte följt tråden speciellt länge.Hoppsan!
Hur var det med Finland?
Sas det inte en gång i den här tråden att i "På spåret i Skandinavien" så reser vi bara i Sverige, Norge (inte Svalbard, Jan Mayen och andra norska territorier) och Danmark (inte Färöarna, Grönland etc.)?
Inte mig emot men vi bör enas om vad som gäller och hålla fast vid det. Helst räkna upp vilka länder, som vi ska ha med och vad av dessa länder, som inte ska vara med. Exempelvis "Hela Danmark utom Grönland och Färöarna".Klart hela norden skall vara med
Haha tyvärr är jag lite ny med min Plåtis så jag har inte hunnit med några längre resor. Du får ta vid Janne.
Ja visst, och närmare bestämt ....?Ser ut som en båt så jag gissar på Göta kanal